Ola! Son Pippi Calzaslargas e durante este curso acompañareivos nas vosas tarefas. Amosareivos como son, o que me gusta facer, presentareivos ós meus amigos e ensinareivos cal é a miña visión da vida.
Haberá momentos en que vos chame a atención a miña forma peculiar de vivir e comportarme. Non pretendo que me imitedes senón que, a través do meu comportamento, descubrades cal é a vosa filosofía da vida.
Penso que nos imos divertir xuntos.

martes, 12 de noviembre de 2013

LA ENTREVISTA

  Una entrevista es una conversación en la que se hacen preguntas a una persona para conocer su vida más a fondo. Con frecuencia suelen empezarse las entrevistas con una pequeña presentación del personaje y cerrarse con un comentario.
        Si quieres ver un ejemplo, clica sobre la fotografía de Astrid Lindgren (la autora de "Pippi Calzaslargas") y podrás localizar en la entrevista la presentación, las preguntas y el comentario final.

No hay comentarios:

Publicar un comentario