Ola! Son Pippi Calzaslargas e durante este curso acompañareivos nas vosas tarefas. Amosareivos como son, o que me gusta facer, presentareivos ós meus amigos e ensinareivos cal é a miña visión da vida.
Haberá momentos en que vos chame a atención a miña forma peculiar de vivir e comportarme. Non pretendo que me imitedes senón que, a través do meu comportamento, descubrades cal é a vosa filosofía da vida.
Penso que nos imos divertir xuntos.

sábado, 16 de noviembre de 2013

COMPRENDO LO QUE LEO

    "-¡Sois unos cobardes! ¡Cinco contra uno! ¡Cobardes, más que cobardes! Y, no contentos con eso, maltratáis a una pobre niña indefensa. ¡Qué vergüenza y qué asco! Vámonos, vámonos a casa- dijo a Tommy y a Annika."

      Pippi acaba de enfadarse. Vamos a averiguar por qué. Para ello leeremos hasta el último punto y aparte de la página 28. Luego clica en la fotografía para comprobar si has entendido el texto.

No hay comentarios:

Publicar un comentario