Ola! Son Pippi Calzaslargas e durante este curso acompañareivos nas vosas tarefas. Amosareivos como son, o que me gusta facer, presentareivos ós meus amigos e ensinareivos cal é a miña visión da vida.
Haberá momentos en que vos chame a atención a miña forma peculiar de vivir e comportarme. Non pretendo que me imitedes senón que, a través do meu comportamento, descubrades cal é a vosa filosofía da vida.
Penso que nos imos divertir xuntos.

lunes, 25 de noviembre de 2013

EL ORDEN DE LAS PALABRAS EN LA ORACIÓN

   Al principio del capítulo 2, Tommy dice después de despertarse:
   "-He soñado que hoy sucedería algo divertido, pero no recuerdo lo que era."

   Podía haber cambiado el orden de algunas palabras y decir:
   "-No recuerdo lo que era, pero he soñado que hoy sucedería algo divertido"

   O también:
  "-Que hoy sucedería algo divertido lo he soñado, pero no recuerdo  que era"

   El detalle que queremos destacar, debe ir colocado al principio de la oración. Clica en la fotografía de Tommy y encontrarás más oraciones en las que deberás indicar qué detalle se destaca.

No hay comentarios:

Publicar un comentario