Ola! Son Pippi Calzaslargas e durante este curso acompañareivos nas vosas tarefas. Amosareivos como son, o que me gusta facer, presentareivos ós meus amigos e ensinareivos cal é a miña visión da vida.
Haberá momentos en que vos chame a atención a miña forma peculiar de vivir e comportarme. Non pretendo que me imitedes senón que, a través do meu comportamento, descubrades cal é a vosa filosofía da vida.
Penso que nos imos divertir xuntos.

martes, 1 de octubre de 2013

ESCRIBIMOS UNA CARTA

¿Sabíais que el padre de Pippi había sido capitán de un barco y había recorrido todos los mares?
Hoy sabremos algo más sobre los padres de nuestra amiga. Comenzaremos a leer la novela. Debes estar muy atento para resumir las ideas más importantes porque luego escribirás una carta a quien tú elijas para contarle detalles sobre Pippi y su familia.
Clica en la fotografía y verás un modelo de carta.

No hay comentarios:

Publicar un comentario