Ola! Son Pippi Calzaslargas e durante este curso acompañareivos nas vosas tarefas. Amosareivos como son, o que me gusta facer, presentareivos ós meus amigos e ensinareivos cal é a miña visión da vida.
Haberá momentos en que vos chame a atención a miña forma peculiar de vivir e comportarme. Non pretendo que me imitedes senón que, a través do meu comportamento, descubrades cal é a vosa filosofía da vida.
Penso que nos imos divertir xuntos.

lunes, 14 de octubre de 2013

ESCRIBIMOS DIÁLOGOS

 Tommy y Annika están asombradísimos de lo que miente Pippi, sin embargo le perdonan su actitud.
    Hoy vamos a leer el diálogo de la página 13 de la novela. En él nos iremos fijando cómo está estructurado:
*las partes que relata la narradora
*lo que dice cada personaje
*la raya que precede a lo que dice cada personaje
     Luego inventaremos un diálogo para unas viñetas.

No hay comentarios:

Publicar un comentario