Ola! Son Pippi Calzaslargas e durante este curso acompañareivos nas vosas tarefas. Amosareivos como son, o que me gusta facer, presentareivos ós meus amigos e ensinareivos cal é a miña visión da vida.
Haberá momentos en que vos chame a atención a miña forma peculiar de vivir e comportarme. Non pretendo que me imitedes senón que, a través do meu comportamento, descubrades cal é a vosa filosofía da vida.
Penso que nos imos divertir xuntos.

lunes, 21 de abril de 2014

AUMENTATIVOS Y DIMINUTIVOS

  "Annika y Tommy cogieron a Pippi cada uno por un brazo y se la llevaron escaleras arriba."

 Pippi sigue manifestando una actitud imprudente. Continúa leyendo hasta encontrar el fragmento anterior en la página 109.
¿Qué cosas hace Pippi que no resultan correctas? ¿Por qué crees que tiene este comportamiento?

 Lee con atención porque además de contestar esas preguntas, deberás localizar palabras que llevan sufijos diminutivos. Hoy trabajaremos sobre ellos. Clica en la fotografía para saber cómo se forman y qué indican.

No hay comentarios:

Publicar un comentario