Ola! Son Pippi Calzaslargas e durante este curso acompañareivos nas vosas tarefas. Amosareivos como son, o que me gusta facer, presentareivos ós meus amigos e ensinareivos cal é a miña visión da vida.
Haberá momentos en que vos chame a atención a miña forma peculiar de vivir e comportarme. Non pretendo que me imitedes senón que, a través do meu comportamento, descubrades cal é a vosa filosofía da vida.
Penso que nos imos divertir xuntos.

miércoles, 19 de marzo de 2014

TIEMPO Y MODO DEL VERBO

 "-Supongo -dijo entonces Pippi saltando de la cama y dirigiéndose a Karlson Trueno paso a paso- que no le importará que yo se la quite."

   Fíjate en las formas verbales destacadas. Las tres están en tiempos diferentes. Supongo es presente, dijo indica tiempo pasado e importará está en futuro

   Hoy vamos a trabajar con los tiempos y modos de los verbos. Clica sobre la fotografía para encontrar la tarea, pero antes abre tu novela. Leeremos hasta finalizar la página 97.

No hay comentarios:

Publicar un comentario