Ola! Son Pippi Calzaslargas e durante este curso acompañareivos nas vosas tarefas. Amosareivos como son, o que me gusta facer, presentareivos ós meus amigos e ensinareivos cal é a miña visión da vida.
Haberá momentos en que vos chame a atención a miña forma peculiar de vivir e comportarme. Non pretendo que me imitedes senón que, a través do meu comportamento, descubrades cal é a vosa filosofía da vida.
Penso que nos imos divertir xuntos.

miércoles, 19 de marzo de 2014

REPASAMOS CONCEPTOS

   Fíjate que hoy Pippi está en el colegio muy atenta a lo que hace la profesora. Aprovecha el tiempo como ella y repasa estos conceptos antes de hacer el examen del tema: palabras acabadas en -d y -z, persona y número de los verbos, medida de las sílabas de un verso.
    Clica sobre la fotografía y encontrarás una ficha que te ayudará.

No hay comentarios:

Publicar un comentario