Ola! Son Pippi Calzaslargas e durante este curso acompañareivos nas vosas tarefas. Amosareivos como son, o que me gusta facer, presentareivos ós meus amigos e ensinareivos cal é a miña visión da vida.
Haberá momentos en que vos chame a atención a miña forma peculiar de vivir e comportarme. Non pretendo que me imitedes senón que, a través do meu comportamento, descubrades cal é a vosa filosofía da vida.
Penso que nos imos divertir xuntos.

jueves, 23 de enero de 2014

EL PÁRRAFO

   De pronto, Pippi decidió subir un poco más por uno de los troncos.
-¡Nunca había visto nada semejante! -exclamó, después de gatear un poco-. Este árbol está hueco.
   Continúa leyendo la novela hasta finalizar la página 62. Después de la lectura haremos un dictado para entender lo que es un párrafo. Luego trabajaremos sobre varios párrafos de la lectura.

No hay comentarios:

Publicar un comentario