Ola! Son Pippi Calzaslargas e durante este curso acompañareivos nas vosas tarefas. Amosareivos como son, o que me gusta facer, presentareivos ós meus amigos e ensinareivos cal é a miña visión da vida.
Haberá momentos en que vos chame a atención a miña forma peculiar de vivir e comportarme. Non pretendo que me imitedes senón que, a través do meu comportamento, descubrades cal é a vosa filosofía da vida.
Penso que nos imos divertir xuntos.

domingo, 22 de septiembre de 2013

LOS SONIDOS K, Z Y G SUAVE

   Fíjate en la fotografía. Se trata de una calle. El primer edificio de la izquierda hace esquina.
   Ahora observa las palabras calle y esquina. Las dos llevan el sonido K, sin embargo ese sonido se escribe de forma distinta según acompañe a la a o i: calle, esquina.
    Clica en la fotografía para recordar cuándo debemos usar c/qu, z/c, g/gu/.

No hay comentarios:

Publicar un comentario