Ola! Son Pippi Calzaslargas e durante este curso acompañareivos nas vosas tarefas. Amosareivos como son, o que me gusta facer, presentareivos ós meus amigos e ensinareivos cal é a miña visión da vida.
Haberá momentos en que vos chame a atención a miña forma peculiar de vivir e comportarme. Non pretendo que me imitedes senón que, a través do meu comportamento, descubrades cal é a vosa filosofía da vida.
Penso que nos imos divertir xuntos.

miércoles, 18 de septiembre de 2013

LA COMUNICACIÓN. FORMAS DE COMUNICACIÓN

 ¿Quién ha sido la primera persona con la que te has comunicado hoy?

   ¿Cuál ha sido el mensaje que le has transmitido?

  ¿Qué medio has utilizado para comunicarte con esa persona?

   Si has sido capaz de contestar estas preguntas ya tienes una idea básica de lo que es la comunicación. Clica en la fotografía y podrás copiar un esquema y hacer varios ejercicios.

No hay comentarios:

Publicar un comentario